loading...
ردپای صهیونیسم
علیرضا بازدید : 42 2014/05/24 نظرات (0)

 

به نام مهربانترین

 

با توجه به اینکه ما در این وبلاگ مطالب کاملا تایید شده و صحیح را بیان خواهیم کرد و از شک های بی مورد و بی فایده مانند ساختمان مجلس شورای اسلامی یا ماسون بودن مختار ثقفی و یا مانند اینها وقت خود را تلف نخواهیم کرد از شما نیز خواهشمندیم با دقت و اندیشه در مسائل این وبلاگ به مطالعه درست بپردازید و مطالب درست را بیاموزید...

فراماسونرى : كلمه ماسون {L= (mason) =L} يعنى بنّا ، فراماسون {L= (Freemason) =L} يعنى بنّاى آزاد . در زبان فارسى واژه هايى نظير فراموشخانه ، فراماسون ، فراى مايسان ، فريمشن ، فريمسن ، بنّايان آزاد و . . . مترادف واژه فراماسونرى محسوب مى شود و در عربى نيز اصطلاحات « الماسونيه » ، « البنايه الحره » ، « الماسونيه الحره » ، « الفرمصونيه » متداول است . وجه تسميه گزينش اين نام براى تشكيلات مخفى اى كه چگونگى ايجاد و تطور آن بعد از ساليان دراز همچنان در هاله اى از ابهام قرار دارد اين گونه توضيح داده شده كه بنّايان در زمره آن دسته از صنوفى قرار داشتند كه به جهت اهميت حرفه آنان از بيگارى براى اشراف و ارباب كليسا معاف شدند و به همين جهت بنّاى آزاد لقب گرفتند . همچنين گفته اند شرط پذيرش عضو جديد و شاگرد در صنف بنّايان ، برده نبودن متقاضى و آزاد بودن وى بوده است و همين امر سبب شده كه اين نام براى تشكيلات مزبور برگزيده شود . درخصوص زمان پيدايش اين تشكيلات اتفاق نظر وجود ندارد و به واسطه وجود اخبار متناقض و غير واقعى هاله اى از ابهام و خرافه تاريخچه اين جمعيت را احاطه كرده است . اين امر بى ترديد ناشى از تمايل ماسون ها به پررمز و راز جلوه دادن مسلك فراماسونرى است كه به نحوى حس كنجكاوى افراد را نسبت به اين موضوع جلب كرده تا موجبات گرايش افراد ناآگاه را به مسلك خود فراهم نمايند . ماسونرى يك تشكيلات منظم جهانى است كه بر اركان دولت هاى جهان و اكثر وجوه زندگى سياسى ، اقتصادى و فرهنگى جوامع ، سلطه يافته است و بسيار هم آزادانه عمل مى كند . كسى كه عضو فراماسونرى است ، ماسون يا فراماسون ناميده مى شود . ساختمانى كه مركز فعاليت ماسونهاست لژ نام دارد . يكى از بزرگترين اهداف گروه هاى ماسونى اين است كه زمينه را براى حكومت فردى از بين ماسون ها با عنوان نمادين ضد مسيح {L= (Antichrist =L} دجال ) ، يا به تعبير بعضى از گروه هاى ماسونى ، فرعون جديد {L= (NewPharaoh =L} ) آماده كنند . فراماسونرى جمعيتى سرّى است كه كسى به راحتى نمى تواند در حريم آن نفوذ كند و اگر هم راه يافت ، مكلف است اسرار آن را مكتوم نگه دارد اما با اين وجود ، كسانى توانستند به حريم آن نفوذ كنند و به اسناد و مدارك مهمى دست يابند و موفق به كشف و افشاى اسرار آنها شوند . همه ى اين افراد متفق الرأى هستند كه : « مسئله يك توطئه است كه اين توطئه از اواخر قرن هجدهم آغاز شده و تا به امروز هم با موفقيت تمام ادامه دارد و هدف نهائى آن ايجاد يك حكومت جهانى « شيطانى » است و براى پياده كردن آن در سراسر عالم ، به يك مبارزه وسيع و بى امان دست زده اند . » برخى اهداف فراماسونرى به صورت خلاصه عبارتند از : 1 - نابودى تمام مظاهر توحيد و يكتاپرستى در جهان . 2 - به دست گرفتن حكومت و قدرت در تمام كشورهاى جهان از طريق شبكه ى گسترده ى ماسونى در تمام ممالك دنيا . 3 - تخريب مسجد الاقصى و كشف معبد سليمان و بازسازى آن در ابتداى قرن . 21 ( 44 ) 4 - پركردن معبد سليمان از بت ها و نمادهاى ماسونى به عنوان اصلى ترين پرستشگاه ماسونى . 5 - برقرارى حكومت جهانى شيطانى به پايتختى معبد سليمان در اورشليم ( بيت المقدس ) . 6 - به حكومت رساندن قدرتمندترين فراماسون با عنوان نماديين ضد مسيح {L= (Antichrist =L} دجال ) در ابتداى قرن . 21 جهت آشنايى با برخى از زواياى مختلف فراماسونرى مطالعه منابع ذيل مفيد است : 1 - معماران تباهى ، ج 1 تا 4 ، دفتر پژوهش‌هاى مؤسسه كيهان ، انتشارات كيهان ، 2 1368 - اسرار انجمن‌هاى محرمانه ، رنه آللو ، ترجمه ناصر موفقيان ، نشر شباويز 3 1368 - درآمدى بر تاريخ فراماسونرى در ايران ، حامد الگار ، ترجمه يعقوب آژند ، نشر گسترده ، 4 1360 - فراماسونرى در ايران ، محمود كتيرايى ، نشر اقبال ، 5 1347 - فراموش‌خانه و فراماسونرى در ايران ، اسماعيل رايين ، نشر اميركبير ، 6 1357 - جهان زير سلطه صهيونيسم ، دفتر سياسى سپاه 7 - فراماسونرى چيست ، دكتر موسى نجفى - موسى حقانى ، روزنامه كيهان ، 86 / 2 / 31 ، صفحه 8 ( پاورقى ) . 8 - معرفى يك كتاب : مبانى فراماسونرى ، ترجمه جعفر سعيدى گروه تحقيقات علمى تركيه ( يحيى هارون ) ، تهران : مركز اسناد انقلاب اسلامى ، 1384 . در اين كتاب روابط تاريخى فراماسونرى و يهود از ابعاد مختلف مورد بررسى قرار گرفته و با استفاده از متون دينى يهود و اسناد و مدارك قابل توجه مربوط به صهيونيست ها و فراماسون ها ، همسانى و تمايلات و تشابهات فراوانى را كه در مبانى فلسفى ، تشكيلات سازمانى ، آداب و سنن و علائم و أ دارند فرا روى خوانندگان قرار مى دهد . عليرغم نقش موثر و بارز فراماسونرى در تحولات سياسى ج اجتماعى قرون اخير در غرب و نقش مخرب آن در جهان سوم و بويژه كشورهاى اسلامى ، متاسفانه ، تاكنون تحقيق مستند ، جامع و بيطرفانه اى به زبان فارسى در اين باره صورت نگرفته است . با وجود تلاش و كوشش زيادى كه در جهت ناديده گرفتن و يا كم اهميت جلوه دادن نقش فراماسونرى و فراماسون ها در سرنوشت سياسى ، اقتصادى و فرهنگى ملل جهان و بويژه ملل مستعمره و وابسته صورت گرفته و مى گيرد ، اما افراد دردمند و متعهد و اذهان كنجكاوى به بررسى ابعاد اين سازمان مخفى جهانى پرداخته و ابعاد ناشناخته آن را تا آنجا كه منابع و اطلاعات در دسترس همه است برملا كرده اند . گروه تحقيقات علمى تركيه در صدد بر آمده است ، تا روابط تاريخى فراماسونرى و يهود را از ابعاد مختلف مورد بررسى قرار داده و نمونه هاى بارز آن را در كشور تركيه نشان دهد . اين گروه با استفاده از متون دينى يهود و اسناد و مدارك قابل توجه مربوط به صهيونيست ها و فراماسون ها ، همسانى ها ، تشابهات و تمايلات فراوانى را در مبانى فلسفى ، تشكيلات سامانى ، آداب و سنن ، علائم ، رنگ ها ، اشكال و ابزارهاى مقدس ( با معانى رمزى ) ، سوگند خوردن به تورات و وحدت رويه و عمل در تحولات سياسى كشورهاى اسلامى ، فراروى خوانندگان قرار مى دهد كه مى توان نمونه هاى آن را در ساير كشورهاى اسلامى از جمله ايران كاملا محتمل دانست . اين بدان معنا نيست كه اين كتاب كه حاصل كار چندين ساله گروه تحقيقات علمى تركيه است ، از هر حيث بى عيب و بى نظير است بلكه نخستين كوشش جدى در اين راه است كه مى تواند براى مردم تركيه و ايران مفيد و آموزنده بوده و سرآغاز تحقيقات عميق تر و جدى تر در اين زمينه باشد . عناوين فصول اين كتاب بدين شرح است : 1 - يهود 2 - فراماسونرى و يهود 3 - فراماسونرى و آداب و رموز 4 - فراماسونرى و دين 5 - فراماسونرى و اخلاق 6 - فراماسونرى و اقتصاد 7 - فراماسونرى و سياست 8 - فراماسونرى و تعليم و تربيت 9 - فراماسونرى و انقلاب 10 - فراماسونرى و كمونيسم 11 - فراماسونرى در صحنه ( ليست ها ) 12 - فراماسون ها و حقيقت بخش اول : تئورى اولسيون بخش دوم : انحطاط و تغيير اديان بخش سوم : ماسون ها و ماترياليسم

 

پس دانستیم:

فراماسون جمع کانون‌های برادری گسترده‌ای در جهان است. این کانون‌ها ریشه‌های بسیار کهنی در اروپای غربی دارند. فراماسونری دارای یک سیستم مدیریت فراگیر جهانی نیست و ارتباط میان فراماسونری‌های گوناگون تنها توسط خود دو لژ انجام می‌شود. واژه فراماسونری احتمالا از freestone mason به معنی بنّای آزاد در انگلیسی و یا franc mason به معنای بنّای فرانسوی در فرانسوی گرفته شده.. کسی که عضو فراماسونری است فراماسون یا ماسون نامیده می‌شود، و ساختمانی که مرکز فعالیت ماسون‌هاست لژ نامیده می‌شود.

فراماسونری در ابتدا جنبشی لیبرال بوده‌است که مبتنی بر باز تولید اندیشه‌های گنوستیک در دوران پس از اصلاحات در اروپا بوده‌است. فراماسون‌ها با شعار «برابری، مساوات، برادری» نقش بزرگی در انقلاب‌های بزرگ معاصر مانند انقلاب امریکا بر علیه استعمار انگلیس، انقلاب کبیر فرانسه، انقلاب مشروطیت ایران و جنبش انقلابی بر ضد استعمار اسپانیا در امریکای جنوبی داشته‌است.

عقاید لیبرال جنبش فراماسونری باعث واکنش‌های مذهبیان و محافظه‌کاران، گروه‌های بنیادگرا، مذهبیون بنیادگرا و ملی‌گرایان شده‌است. همچنین مخالفت با نظام طبقاتی کشیشی مسیحیت، باعث دشمنی کلیسای کاتولیک روم با فراماسونری شده‌است. این گروه‌ها فراماسونری را جنبشی الحادی و شیطانی معرفی می‌کنند.

همچنین اعتقاد برخی‌ها به داستان معبد سلیمان باعث نفرت گروههای ضد یهود از فراماسونری شده‌است. حالت مخفی این جنبش و منشا بریتانیایی آن باعث شده‌است که چنین پنداشته شود که این جنبش ابزار توطئه انگلو-صهیونیست جهانی است. همچنین رژیم‌های دیکتاتوری مانند نازی‌ها و کشورهای کمونیستی نیز به سرکوب فراماسونری می‌پرداختند.

حجم عظیمی از نوشته‌های موجود در مورد فراماسونری موجود است که به چهار هزار کتاب و هزاران مقاله می‌رسد. با این همه بیشترین این نوشتارها به صورت افراطی نگارش شده‌اند: یا بی قید و شرط از فراماسونری دفاع می‌کنند و

تاریخچه

بنوشته Encyclopedia of Occultism and Parapsychology فراماسونری جنبشی سری در قرن هفدهم میلادی بوده‌است. در بریتانیا فراماسونری ترکیبی از نسخه بریتانیایی گنوستیک تا جنبش روسیکروسین (Rosicrucian)آلمان بوده‌است. هرچند این جنبش ریشه در آموزه‌های صنف معمار و ساختمان در قرون وسطی دارد، فرم مدرن فراماسونری ریشه در حالت بازیابی شده و راز آمیز گنوستیک در دوران موسوم به دوران پس از اصلاحات دارد. تاریخ افسانه‌ای ماسنری بدین سبب ساخته شده‌است تا از این جنبش در جو عدم تساهل مذهبی بریتانیا در آن دوران بریتانیای کبیر محافظت کند. مدارکی موجود است که نشان می‌دهد که در اواخر قرن شانزده میلادی لژهای فراماسونری در اسکاتلند وجود داشته‌است یا آنها را فرصت طلب و عامل انواع صدمات به جامعه می‌دانند.

سازمان

بطور سنتی فراماسونری مبنایی لیبرال و دموکراتیک داشته‌است. قانون اساسی اندرسون(۱۷۲۳)، اساسنامه لژ فراماسونری انگلیس که به نوعی قدیمی ترین لژ مدرن فراماسونری است، تساهل مذهبی، وفاداری به نظام حاکم محلی و مدارای سیاسی را از مبانی یک ماسون ایده آل بر می‌شمارد. ماسون‌ها به یک قدرت برتر معتقد بودند و کتابی مقدس بسته به مذهب اعضای خود را بکار می‌بردند و این گروه همچنین سیاست حفظ اسرار در مورد مراسم خاص خود داشته‌اند. لژ اعظم و Grand Orients نهادهای مستقلی هستند که لژ ماسونی در کشور، استان یا منطقه جغرافیایی خاصی را اداره می‌کنند. فراماسونری دارای یک سیستم مدیریت فراگیر جهانی نیست و ارتباط بین فراماسونری‌های مختلف تنها توسط خود دو لژ انجام می‌شود.

فراماسون در ایران

اولین فراماسونری در ایران به دوران ناصر الدین شاه قاجار برمی گردد. میرزا ملکم‌خان ناظم‌الدوله، نخستین انجمن نوین سیاسی اجتماعی ایران را در سال ۱۲۷۵ یا ۱۲۷۶ قمری بنیان نهاد و آن را فراموشخانه نامید. ریاست افتخاری انجمن که خود با اجازهٔ ناصرالدین‌شاه تأسیس شده بود، با شاه بود و اعضای آن از قشرهای متفاوتی بودند؛ مثلاً هم دانش‌آموختگان دارالفنون از طبقهٔ متوسط شهری بودند و هم کسانی چون شاهزاده جلال‌الدین میرزا. در دوره محمدرضا پهلوی برخلاف دوران رضاشاه با گسترش روابط سیاسی با غرب به خصوص انگلستان لژهای فراماسونری فراوانی در ایران تاسیس شد و نفوذ فراماسون‌ها در سیاست ایران به شدت گسترش یافت. هرچند هیچ یک از افراد سرشناس خانواده پهلوی دست کم به طور رسمی عضو هیچ لژ فراماسونری نبودند ولی بسیاری از رجال سیاسی، نخست وزیران، وزیران، نمایندگان مجلسین و فعالان سیاسی از فراماسون‌های سرشناس بودند. در ایران فراموشخانه توسط گروههای چپ گرا، مذهبی بنیاد گرا و ملی گرایان لیبرال به عنوان مامور مخفی انگلیس و صهیونیسم و در نتیجه عامل تمام بدبختی‌های ایران معرفی می‌شدند و این باعث تعطیل شدن و تحت تعقیب گرفتن اعضای این انجمن‌ها در بعد از انقلاب شد...

انشاءالله حال با دانستن معنی،ریشه و اساس فراماسون به شاخه ها،ارتباط آن با مسائل امروزی و بالا بردن سطح آگاهی جامعه خواهیم پرداخت...

برای سلامتی آقا امام زمان عج صلوات...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
امیدوارم بتوانم با ساخت این وبلاگ از سطح آگاهی جامعه نسبت به قبل بیشتر کنم انشاءالله... با کسب اجازه از محضر حضرت ولی عصر عج وهمچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی این وبلاگ در تاریخ 3/3/93 آغاز به کار کرد...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 474
  • کدهای اختصاصی